<<< BABICKI PORTALIK INTERNETOWY, CZYLI KTO Z KIM, KIEDY, GDZIE I DLACZEGO >>>


Herb miejscowości Stare Babice

INTERNETOWE PROBLEMY

Herb miejscowości Stare Babice


FORUM DYSKUSYJNE

STRONA GŁÓWNA

KSIĘGA GOŚCI


LICZYMY O WSPÓLNE DZIAŁANIA


INNE BABICE

AKTUALNOŚCI

OLD BABICE


<<< JEŚLI REKLAMA, TO TYLKO W BABICKIM PORTALIKU INTERNETOWYM I W GOŃCU BABICKIM >>>

Drodzy Sąsiedzi !

 Sprawa dotyczy osób korzystających z Neostrady TP.

 Od dłuższego czasu mam ustawiczne problemy z jakością usługi Neostrada, przejawiające się znacznie mniejszym pasmem transmisji,
niż wynikałoby z zawartej z TP umowy. Od blisko dwóch lat składałem operatorowi regularne reklamacje, powodujące chwilowe polepszenie parametrów,
ale głównie w ten sposób, że z kilku procent pasma wzrastało ono na nieco więcej, by za chwilę ponownie spaść.
Wiem też z rozmów, że nie jestem odosobniony, na te same problemy narzeka większość sąsiadów.

Ponieważ minęły wszystkie obiecywane przez TP terminy rozbudowy sieci, która miała zakończyć te problemy, problemy są coraz większe,
a teraz ponownie zaczęło się obiecywanie „w jeszcze nieznanym terminie” uznałem, że wyczerpałem drogę reklamacji u operatora
i skorzystałem z możliwości złożenia skargi w wyższej instancji, jaką jest Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Skargę złożyłem 14 października, jest już w rozpatrywaniu.

Ale uzyskałem z Urzędu nieoficjalnie informację, że jest to w zasadzie jedna jedyna skarga dotychczas złożona z terenu gminy Stare Babice i gminy Izabelin.
Ponieważ Urząd może działać tylko w sprawie skarżonej przez konkretnego abonenta w jego imieniu, a nie na przykład z jego wskazania w imieniu całej okolicy,
możliwości UKE byłyby znacznie większe, gdyby otrzymał wiele skarg z naszych terenów. Wtedy operator nie miałby argumentu,
że „jakiś jeden abonent rozrabia, bo mu się przywidziało”.

 A problem jest „systemowy”, wynika z tego, że operator nie rozbudowując w dostatecznym stopniu swojej infrastruktury sieciowej przyłącza
do niej cały czas nowych abonentów lub zwiększa prędkości dotychczasowym, dociążając cały czas i tak już mocno przeciążoną sieć.
Proponowane przez TP przechodzenie na „DSL dla firm” też nie jest rozwiązaniem. Tak długo, jak z tej oferty skorzysta tylko kilka osób,
przez jakiś czas odczują poprawę, bo operator przydziela im wyodrębnione pasmo w tej samej przeciążonej sieci, dobijając już ledwo dyszącą Neostradę.
Ale jeżeli na DSL przejdzie więcej ludzi, zaczną się identyczne kłopoty, bo usługa jest świadczona z użyciem tej samej zatykającej się sieci.
Skutek będzie tylko taki, że za większe pieniądze. Zresztą wielu z Państwa płaci teraz pełne ceny cennikowe za usługę, która ma bardzo pogorszone parametry.
Wiem że osobom mocno się tego domagającym, TP udzielała opustów sięgających 50% (ale i tak często usługa działa gorzej niż „na 50%”).

Dlatego powinniśmy razem, składając masowo skargi do UKE, doprowadzić do wymuszenia przez Urząd na TP rozbudowy sieci tak,
by była w stanie zapewnić nam wymaganą przyzwoitą jakość usług – teraz i w przyszłości.

W tym celu załączam wzór skargi, oparty na mojej, ale oczywiście wymagający dostosowania do Państwa własnej sytuacji.
Na żółto zaznaczyłem pola do uzupełnienia, na fioletowo instrukcje, które oczywiście z końcowego dokumentu proszę usunąć.
Plik załączam w dwóch postaciach – dokumentu Microsoft Word oraz dokumentu Open Office. Skargę proszę wysyłać elektronicznie,
mailem na adres uke@uke.gov.pl W razie pytań proszę do mnie pisać opackijr@op.pl , postaram się pomóc w redagowaniu skarg w miarę wolnego czasu.
Przed wysłaniem załączonego pliku proszę z jego nazwy usunąć szablon i wstawić w nim datę sporządzenia/wysłania.

Ponieważ znam tylko adresy mailowe części z Państwa, proszę o przekazanie tej informacji jak największej liczbie mieszkańców naszej gminy,
ponieważ jest to nasz wspólny interes, a im więcej będzie skarg, tym większe szanse będziemy mieli na rozwiązanie problemu.

 Pozdrawiam - Bronisław Opacki Jr

ZAŁĄCZNIK MICROSOFT WORD                                                                       ZAŁĄCZNIK OPEN OFFICE



znasz ciekawy temat, zobaczyłeś coś, usłyszałeś:

napisz: babice@babice.waw.pl na gadu-gadu:  zadzwoń: 0-796-920-796


© 2005-2010 "firestarmedia"
stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024 x 768 w trybie true color


GALERIA - ZDJĘCIA

ARCHIWUM AKTUALNOŚCI

PLAN MIEJSCOWOŚCI